ОНЛАЙН-КУРС

ПРАКТИЧНОГО МАРКЕТИНГУвід ОЛЬГИ САНІНОЇ

Illustration

Заощадьте свої гроші, нерви та дорогоцінний час! ПРОРИВ — курс практичного маркетингу для всіх, хто вже 100 разів чув маркетингову теорію, але досі не знає, як застосувати її на практиці ефективно. Тут ви дізнаєтесь багато інформації, якої немає в Інтернеті.
Курс вже стартував, пропонуємо придбати матеріали

ОНЛАЙН-КУРС

ПРАКТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ

Illustration

Заощадьте свої гроші, нерви та дорогоцінний час! ПРОРИВ — курс практичного маркетингу для всіх, хто вже 100 разів чув маркетингову теорію, але досі не знає, як застосувати її на практиці ефективно. Тут ви дізнаєтесь багато інформації, якої немає в Інтернеті.
Курс вже стартував, пропонуємо придбати матеріали

ОНЛАЙН-КУРС

ПРАКТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ

Заощадьте свої гроші, нерви та дорогоцінний час! ПРОРИВ — курс практичного маркетингу для всіх, хто вже 100 разів чув маркетингову теорію, але досі не знає, як застосувати її на практиці ефективно. Тут ви дізнаєтесь багато інформації, якої немає в Інтернеті.
Курс вже стартував, пропонуємо придбати матеріали

Illustration

ПРОРИВ змінить ваше життя, якщо ви:

Маркетолог

І вже неодноразово ЗЛИЛИ БЮДЖЕТна маркетинг, а результатів нема.
НАВЧИТЕСЬ:● будувати ефективний маркетинг;● застосовувати маркетингові інструменти дієво;● розраховувати бюджет;● досліджувати ринки, конкурентів, клієнтів (JTBD).

Власник бізнесу

І не знаєте, З ЧОГО ПОЧАТИ в маркетингу.
НАВЧИТЕСЬ:● визначати цінність свого бренду;● розуміти та оцінювати маркетинговий бюджет;● налагоджувати системну роботу в компанії;● ставити команді амбітні і досяжні цілі.

Диджитал-спеціаліст

І клієнт каже, що потрібна маркетингова СТРАТЕГІЯ, а ви не знаєте, як її зробити?
НАВЧИТЕСЬ:● проводити маркетинговий аудит;● розробляти дієву маркетингову стратегію;● використовувати ефективні інструменти для реалізації планів;● правильно ставити та виконувати КПІ.

ПРОРИВ змінить ваше життя, якщо ви:

Маркетолог

І вже неодноразово ЗЛИЛИ БЮДЖЕТна маркетинг, а результатів нема.
НАВЧИТЕСЬ:● будувати ефективну систему маркетингу;● застосовувати маркетингові інструменти дієво;● розраховувати бюджет;● досліджувати ринки, конкурентів, клієнтів (JTBD).

Власник бізнесу

І не знаєте, З ЧОГО ПОЧАТИ в маркетингу.
НАВЧИТЕСЬ:● визначати цінність свого бренду;● розуміти та оцінювати маркетинговий бюджет;● налагоджувати системну роботу в компанії;● ставити команді амбітні і досяжні цілі.

Диджитал-спеціаліст

І клієнт каже, що потрібна маркетингова СТРАТЕГІЯ, а ви не знаєте, як її зробити?
НАВЧИТЕСЬ:● проводити маркетинговий аудит;● розробляти дієву маркетингову стратегію;● використовувати ефективні інструменти для реалізації планів;● правильно ставити та виконувати КПІ.

“У 2016 році я стала директором з маркетингу мільйонної компанії і поняття не мала, за що братися в першу чергу. Розібратися самій було надзвичайно важко - я набила сотні ґуль, яких можна було уникнути! Тому зараз створила курс для тих, в кого хаос в маркетингу та голові, щоб допомогти поскладати все на полички”

Ольга Саніна

Illustration

“У 2016 році я стала директором з маркетингу мільйонної компанії і поняття не мала, за що братися в першу чергу. Розібратися самій було надзвичайно важко - я набила сотні ґуль, яких можна було уникнути! Тому зараз створила курс для тих, в кого хаос в маркетингу та голові, щоб допомогти поскладати все на полички”

Ольга Саніна

Illustration
Illustration

“У 2016 році я стала директором з маркетингу мільйонної компанії і поняття не мала, за що братися в першу чергу. Розібратися самій було надзвичайно важко - я набила сотні ґуль, яких можна було уникнути! Тому зараз створила курс для тих, в кого хаос в маркетингу та голові, щоб допомогти поскладати все на полички”

Ольга Саніна

Illustration

ОЛЬГА САНІНА

Викладачка та авторка курсу "ПРОРИВ: ПРАКТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ"

Набила купу підприємницьких шишок - зате тепер знаю всі етапи запуску бізнесу з нуля не в теорії, а на практиці! Щедро цим досвідом ділюся! 
За останні два роки встигла:● запустити 7 бізнес-проєктів з нуля і ще 25 компаній перезавантажити● організувати 20 маркетингових кампаній і створити 10 бренд-концептів● вивести на ринок 10 нових продуктів у 5-х компаніях● попрацювати із закордоними ринками: Польща, Велика Британія, США
Якщо готові перемагати - себе, конкурентів, обставини - РЕЄСТРУЙТЕСЬ НА КУРС - будемо працювати!

Illustration

ОЛЬГА САНІНА

Викладачка та авторка курсу "ПРОРИВ: ПРАКТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ"

Набила купу підприємницьких шишок - зате тепер знаю всі етапи запуску бізнесу з нуля не в теорії, а на практиці! Щедро цим досвідом ділюся! 
За останні два роки встигла:● запустити 7 бізнес-проєктів з нуля і ще 25 компаній перезавантажити;● організувати 20 маркетингових кампаній і створити 10 бренд-концептів;● вивести на ринок 10 нових продуктів у 5-х компаніях;● попрацювати із закордоними ринками: Польща, Велика Британія, США.
Знаю ВСЕ про:● Стратегічний та креативний маркетинг● Бренд-концепт● Просування та комунікацію● Програми лояльності (на базі АІ)● Трейд-маркетинг● Дослідження (JTBD)● Запуск проєктів● Побудову R&D відділу● Маркетинговий аудит
Якщо готові перемагати - себе, конкурентів, обставини - РЕЄСТРУЙТЕСЬ НА КУРС - будемо працювати!

“Ще один маркетинговий курс? НІ, — той самий КУРС ПРАКТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ, який наведе нарешті порядок у вашому бізнесі та голові!”

Ольга Саніна

Illustration
Illustration

“Ще один маркетинговий курс? НІ, — той самий КУРС ПРАКТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ, який наведе нарешті порядок у вашому бізнесі та голові!”

Ольга Саніна

Illustration

Програма ПРОРИВУ

  • icon

    Записано:

    ● 6 ґрунтовних онлан-лекцій, що базуються на практиці;● багато домашки, яка стосуватиметься саме вашого бізнесу / проєкту;● безліч додаткових корисних матеріалів (шаблони, інструкції, важливі посилання та багато іншого).

  • icon

    Теми лекцій:

    ● Як влаштований маркетинг? Система, яка працює.● Аналіз ринку та конкурентів.● Дослідження клієнтів (JTBD).● Запаковка бренду, комунікація.● Внутрішній маркетинг, сервіс.● Побудова системної роботи: бізнес-процеси, КПІ, бюджет.

Вся інформація перевірена на практиці: цими маркетинговими інструментами успішно користуються десятки підприємців, з якими працювала Ольга.

Illustration

Програма ПРОРИВУ

  • icon

    Записано:

    ● 6 онлайн-лекцій, що базуються на практиці;● багато домашки, яка стосуватиметься саме вашого бізнесу / проєкту;● безліч додаткових корисних матеріалів (шаблони, інструкції, важливі посилання та багато іншого).

  • icon

    Теми лекцій:

    ● Як влаштований маркетинг? Система, яка працює.● Аналіз ринку та конкурентів.● Дослідження клієнтів (JTBD).● Запаковка бренду, комунікація.● Внутрішній маркетинг, сервіс.● Побудова системної роботи: бізнес-процеси, КПІ, бюджет.

Вся інформація перевірена на практиці: цими маркетинговими інструментами успішно користуються десятки підприємців, з якими працювала Ольга.

Пропонуємо 2 варіанти придбати матеріали для навчання

Матеріали без відео

800 грн

    icon

    доступ до матеріалів* курсу: ● 29 файлів, 12 з яких - шаблони.● 12 бонусних матеріалів.Тут інформація, яка назавжди змінить ваш бізнес!
    *перелік матеріалів тут

Матеріали з відео

1 300 грн

    icon

    доступ до 6 онлайн-лекцій

    icon

    доступ до матеріалів* курсу: ● 29 файлів, 12 з яких - шаблони.● 12 бонусних матеріалів.
    *перелік матеріалів тут

Послугами Ольги Саніної вже скористались компанії

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

ВІДПОВІДАЄМО НА

ВАШІ ЗАПИТАННЯ

  • Бо це фішка його лекторки - Ольги Саніної. Вона любить так називати гугл-папки з файлами проєктів, чати з клієнтами, наради з командою. Цим словом заряджає на круту, ефективну роботу. А тоді всі справді багато, наполегливо працюють і у брендів стається справжній ПРОРИВ!

  • Перш за все, для підприємців та маркетологів-початківців. Одні і другі часто добре знають маркетингову теорію, але не розуміють, як це все має працювати на практиці, щоб приносити результат. Але маркетинг - штука універсальна, тому корисно буде і смм-фахівцям, і тим, хто будує власний бренд. Словом, будемо раді допомогти всім, хто зацікавлений у практичному маркетингу.

  • Курс не для вас, якщо ви: ● впевнені, що вже і так все знаєте про маркетинг; ● не готові застосовувати отримані знання на практиці; ● думаєте, що достатньо прослухати курс, щоб всі ваші проблеми з маркетингом вирішилися (спойлер - треба буде добряче попрацювати!)

  • Так, бо Ольга розповідатиме про базу, необхідну для того, щоб бізнес працював ефективно. Це як з вивченням іноземної мови - достатньо знати 1-2 тисячі найбільш вживаних слів, щоб порозумітися з носієм мови. Так само в маркетингу: якщо ви на практиці зробите те, про що лекторка розповідатиме у кожній із шести лекцій, ваш бізнес та маркетинг запрацюють ефективно.

  • Звісно! Робота над собою! Практика! Ви нічого не навчитесь, якщо просто прослухаєте лекції. Радимо одразу ж застосовувати почуте на практиці, сумлінно виконувати завдання: потрібно “Зробити аналіз ринку” за шаблоном - не відкладайте - робіть! Завдання здаватимуться легкими лиш доти, поки ви за них не сядете - в процесі виникатиме купа питань!

  • Бо ПРОРИВ - про практику і результат. Лекторка не читатиме вам довгих нудних теоретичних лекцій, яким маркетинг має бути в ідеалі. Хоч знає і про це, бо була викладачем двох провідних львівських вишів: ЛНУ ім. І. Франка, НУ “Львівська політехніка”. Але також Ольга працювала на топових посадах у великих компаніях, має великий досвід роботи маркетологом у різних сферах, а зараз - ще й сама є власницею двох брендів. Тому добре знає, що пишуть в книжках, а що працює на практиці: і як маркетолог, і як підприємець.

  • Після курсу ви:● зможете побудувати ефективну систему маркетингу для свого бізнесу / проєкту;● знатимете, які маркетингові інструменти дієві та навчитесь ними користуватися;● зможете самостійно дослідити ринок, конкурентів, клієнтів;● проведете власний маркетинговий аудит, ● визначите цінність своєї компанії;● зрозумієте сильні та слабкі сторони свого бренду;● знатимете, як пізнати свою аудиторію та як правильно комунікувати з нею;● налагодите системну роботу в компанії.

  • Через банківський переказ. Платіж офіційний - ми сплачуємо податки: дотримуємось українського законодавства та підтримуємо українську економіку.  

  • Курс зекономить вам: гроші, нерви, час, сили, ресурси. Ви почуватиметесь в маркетингу впевнено! Знатимете, з чого почати, як вибудувати ефективну систему, що працюватиме, як годинник. І головне - даватиме РЕЗУЛЬТАТ! 

Illustration

ВІДПОВІДАЄМО НА

ВАШІ ЗАПИТАННЯ

  • Бо це фішка його лекторки - Ольги Саніної. Вона любить так називати гугл-папки з файлами проєктів, чати з клієнтами, наради з командою. Цим словом заряджає на круту, ефективну роботу. А тоді всі справді багато, наполегливо працюють і у брендів стається справжній ПРОРИВ!

  • Перш за все, для підприємців та маркетологів-початківців. Одні і другі часто добре знають маркетингову теорію, але не розуміють, як це все має працювати на практиці, щоб приносити результат. Але маркетинг - штука універсальна, тому корисно буде і смм-фахівцям, і тим, хто будує власний бренд. Словом, будемо раді допомогти всім, хто зацікавлений у практичному маркетингу.

  • Курс не для вас, якщо ви: ● впевнені, що вже і так все знаєте про маркетинг; ● не готові застосовувати отримані знання на практиці; ● думаєте, що достатньо прослухати курс, щоб всі ваші проблеми з маркетингом вирішилися (спойлер - треба буде добряче попрацювати!)

  • Так, бо Ольга розповідатиме про базу, необхідну для того, щоб бізнес працював ефективно. Це як з вивченням іноземної мови - достатньо знати 1-2 тисячі найбільш вживаних слів, щоб порозумітися з носієм мови. Так само в маркетингу: якщо ви на практиці зробите те, про що лекторка розповідатиме у кожній із шести лекцій, ваш бізнес та маркетинг запрацюють ефективно.

  • Звісно! Робота над собою! Практика! Ви нічого не навчитесь, якщо просто прослухаєте лекції. Радимо одразу ж застосовувати почуте на практиці, сумлінно виконувати завдання: потрібно “Зробити аналіз ринку” за шаблоном - не відкладайте - робіть! Завдання здаватимуться легкими лиш доти, поки ви за них не сядете - в процесі виникатиме купа питань!

  • Бо ПРОРИВ - про практику і результат. Лекторка не читатиме вам довгих нудних теоретичних лекцій, яким маркетинг має бути в ідеалі. Хоч знає і про це, бо була викладачем двох провідних львівських вишів: ЛНУ ім. І. Франка, НУ “Львівська політехніка”. Але також Ольга працювала на топових посадах у великих компаніях, має великий досвід роботи маркетологом у різних сферах, а зараз - ще й сама є власницею двох брендів. Тому добре знає, що пишуть в книжках, а що працює на практиці: і як маркетолог, і як підприємець.

  • Після курсу ви:● зможете побудувати ефективну систему маркетингу для свого бізнесу / проєкту;● знатимете, які маркетингові інструменти дієві та навчитесь ними користуватися;● зможете самостійно дослідити ринок, конкурентів, клієнтів;● проведете власний маркетинговий аудит,
    визначите цінність своєї компанії;
    ● зрозумієте сильні та слабкі сторони свого бренду;● знатимете, як пізнати свою аудиторію та як правильно комунікувати з нею;● налагодите системну роботу в компанії.

  • Через банківський переказ. Платіж офіційний - ми сплачуємо податки: дотримуємось українського законодавства та підтримуємо українську економіку.  

  • Курс зекономить вам: гроші, нерви, час, сили, ресурси. Ви почуватиметесь в маркетингу впевнено! Знатимете, з чого почати, як вибудувати ефективну систему, що працюватиме, як годинник. І головне - даватиме РЕЗУЛЬТАТ! 

Illustration

ВІДПОВІДАЄМО НА

ВАШІ ЗАПИТАННЯ

  • Бо це фішка його лекторки - Ольги Саніної. Вона любить так називати гугл-папки з файлами проєктів, чати з клієнтами, наради з командою. Цим словом заряджає на круту, ефективну роботу. А тоді всі справді багато, наполегливо працюють і у брендів стається справжній ПРОРИВ!

  • Перш за все, для підприємців та маркетологів-початківців. Одні і другі часто добре знають маркетингову теорію, але не розуміють, як це все має працювати на практиці, щоб приносити результат. Але маркетинг - штука універсальна, тому корисно буде і смм-фахівцям, і тим, хто будує власний бренд. Словом, будемо раді допомогти всім, хто зацікавлений у практичному маркетингу.

  • Курс не для вас, якщо ви: ● впевнені, що вже і так все знаєте про маркетинг; ● не готові застосовувати отримані знання на практиці; ● думаєте, що достатньо прослухати курс, щоб всі ваші проблеми з маркетингом вирішилися (спойлер - треба буде добряче попрацювати!)

  • Так, бо Ольга розповідатиме про базу, необхідну для того, щоб бізнес працював ефективно. Це як з вивченням іноземної мови - достатньо знати 1-2 тисячі найбільш вживаних слів, щоб порозумітися з носієм мови. Так само в маркетингу: якщо ви на практиці зробите те, про що лекторка розповідатиме у кожній із шести лекцій, ваш бізнес та маркетинг запрацюють ефективно.

  • Звісно! Робота над собою! Практика! Ви нічого не навчитесь, якщо просто прослухаєте лекції. Радимо одразу ж застосовувати почуте на практиці, сумлінно виконувати завдання: потрібно “Зробити аналіз ринку” за шаблоном - не відкладайте - робіть! Завдання здаватимуться легкими лиш доти, поки ви за них не сядете - в процесі виникатиме купа питань!

  • Бо ПРОРИВ - про практику і результат. Лекторка не читатиме вам довгих нудних теоретичних лекцій, яким маркетинг має бути в ідеалі. Хоч знає і про це, бо була викладачем двох провідних львівських вишів: ЛНУ ім. І. Франка, НУ “Львівська політехніка”. Але також Ольга працювала на топових посадах у великих компаніях, має великий досвід роботи маркетологом у різних сферах, а зараз - ще й сама є власницею двох брендів. Тому добре знає, що пишуть в книжках, а що працює на практиці: і як маркетолог, і як підприємець.

  • Після курсу ви:● зможете побудувати ефективну систему маркетингу для свого бізнесу / проєкту;● знатимете, які маркетингові інструменти дієві та навчитесь ними користуватися;● зможете самостійно дослідити ринок, конкурентів, клієнтів;● проведете власний маркетинговий аудит, визначите цінність своєї компанії;● зрозумієте сильні та слабкі сторони свого бренду;● знатимете, як пізнати свою аудиторію та як правильно комунікувати з нею;● налагодите системну роботу в компанії.

  • Через банківський переказ. Платіж офіційний - ми сплачуємо податки: дотримуємось українського законодавства та підтримуємо українську економіку.  

  • Курс зекономить вам: гроші, нерви, час, сили, ресурси. Ви почуватиметесь в маркетингу впевнено! Знатимете, з чого почати, як вибудувати ефективну систему, що працюватиме, як годинник. І головне - даватиме РЕЗУЛЬТАТ! 

Замовити послуги? Залиште заявку

І ОЛЬГА З ВАМИ ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ

  • Phone

    38 067 369 90 99

  • Phone

    38 067 369 90 99

  • Instagram

    @olha_sanina

  • Facebook

    @sanina.proryv