ОНЛАЙН-КУРС
Заощадьте свої гроші, нерви та дорогоцінний час! ПРОРИВ — курс практичного маркетингу для всіх, хто вже 100 разів чув маркетингову теорію, але досі не знає, як застосувати її на практиці ефективно. Тут ви дізнаєтесь багато інформації, якої немає в Інтернеті.
Курс вже стартував, пропонуємо придбати матеріали
ОНЛАЙН-КУРС
Заощадьте свої гроші, нерви та дорогоцінний час! ПРОРИВ — курс практичного маркетингу для всіх, хто вже 100 разів чув маркетингову теорію, але досі не знає, як застосувати її на практиці ефективно. Тут ви дізнаєтесь багато інформації, якої немає в Інтернеті.
Курс вже стартував, пропонуємо придбати матеріали
ОНЛАЙН-КУРС
Заощадьте свої гроші, нерви та дорогоцінний час! ПРОРИВ — курс практичного маркетингу для всіх, хто вже 100 разів чув маркетингову теорію, але досі не знає, як застосувати її на практиці ефективно. Тут ви дізнаєтесь багато інформації, якої немає в Інтернеті.
Курс вже стартував, пропонуємо придбати матеріали
ПРОРИВ змінить ваше життя, якщо ви:
І вже неодноразово ЗЛИЛИ БЮДЖЕТна маркетинг, а результатів нема.
НАВЧИТЕСЬ:● будувати ефективний маркетинг;● застосовувати маркетингові інструменти дієво;● розраховувати бюджет;● досліджувати ринки, конкурентів, клієнтів (JTBD).
І не знаєте, З ЧОГО ПОЧАТИ в маркетингу.
НАВЧИТЕСЬ:● визначати цінність свого бренду;● розуміти та оцінювати маркетинговий бюджет;● налагоджувати системну роботу в компанії;● ставити команді амбітні і досяжні цілі.
І клієнт каже, що потрібна маркетингова СТРАТЕГІЯ, а ви не знаєте, як її зробити?
НАВЧИТЕСЬ:● проводити маркетинговий аудит;● розробляти дієву маркетингову стратегію;● використовувати ефективні інструменти для реалізації планів;● правильно ставити та виконувати КПІ.
ПРОРИВ змінить ваше життя, якщо ви:
І вже неодноразово ЗЛИЛИ БЮДЖЕТна маркетинг, а результатів нема.
НАВЧИТЕСЬ:● будувати ефективну систему маркетингу;● застосовувати маркетингові інструменти дієво;● розраховувати бюджет;● досліджувати ринки, конкурентів, клієнтів (JTBD).
І не знаєте, З ЧОГО ПОЧАТИ в маркетингу.
НАВЧИТЕСЬ:● визначати цінність свого бренду;● розуміти та оцінювати маркетинговий бюджет;● налагоджувати системну роботу в компанії;● ставити команді амбітні і досяжні цілі.
І клієнт каже, що потрібна маркетингова СТРАТЕГІЯ, а ви не знаєте, як її зробити?
НАВЧИТЕСЬ:● проводити маркетинговий аудит;● розробляти дієву маркетингову стратегію;● використовувати ефективні інструменти для реалізації планів;● правильно ставити та виконувати КПІ.
“У 2016 році я стала директором з маркетингу мільйонної компанії і поняття не мала, за що братися в першу чергу. Розібратися самій було надзвичайно важко - я набила сотні ґуль, яких можна було уникнути! Тому зараз створила курс для тих, в кого хаос в маркетингу та голові, щоб допомогти поскладати все на полички”
“У 2016 році я стала директором з маркетингу мільйонної компанії і поняття не мала, за що братися в першу чергу. Розібратися самій було надзвичайно важко - я набила сотні ґуль, яких можна було уникнути! Тому зараз створила курс для тих, в кого хаос в маркетингу та голові, щоб допомогти поскладати все на полички”
“У 2016 році я стала директором з маркетингу мільйонної компанії і поняття не мала, за що братися в першу чергу. Розібратися самій було надзвичайно важко - я набила сотні ґуль, яких можна було уникнути! Тому зараз створила курс для тих, в кого хаос в маркетингу та голові, щоб допомогти поскладати все на полички”
ОЛЬГА САНІНА
Викладачка та авторка курсу "ПРОРИВ: ПРАКТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ"
Набила купу підприємницьких шишок - зате тепер знаю всі етапи запуску бізнесу з нуля не в теорії, а на практиці! Щедро цим досвідом ділюся!
За останні два роки встигла:● запустити 7 бізнес-проєктів з нуля і ще 25 компаній перезавантажити● організувати 20 маркетингових кампаній і створити 10 бренд-концептів● вивести на ринок 10 нових продуктів у 5-х компаніях● попрацювати із закордоними ринками: Польща, Велика Британія, США
Якщо готові перемагати - себе, конкурентів, обставини - РЕЄСТРУЙТЕСЬ НА КУРС - будемо працювати!
ОЛЬГА САНІНА
Викладачка та авторка курсу "ПРОРИВ: ПРАКТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ"
Набила купу підприємницьких шишок - зате тепер знаю всі етапи запуску бізнесу з нуля не в теорії, а на практиці! Щедро цим досвідом ділюся!
За останні два роки встигла:● запустити 7 бізнес-проєктів з нуля і ще 25 компаній перезавантажити;● організувати 20 маркетингових кампаній і створити 10 бренд-концептів;● вивести на ринок 10 нових продуктів у 5-х компаніях;● попрацювати із закордоними ринками: Польща, Велика Британія, США.
Знаю ВСЕ про:● Стратегічний та креативний маркетинг● Бренд-концепт● Просування та комунікацію● Програми лояльності (на базі АІ)● Трейд-маркетинг● Дослідження (JTBD)● Запуск проєктів● Побудову R&D відділу● Маркетинговий аудит
Якщо готові перемагати - себе, конкурентів, обставини - РЕЄСТРУЙТЕСЬ НА КУРС - будемо працювати!
“Ще один маркетинговий курс? НІ, — той самий КУРС ПРАКТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ, який наведе нарешті порядок у вашому бізнесі та голові!”
“Ще один маркетинговий курс? НІ, — той самий КУРС ПРАКТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ, який наведе нарешті порядок у вашому бізнесі та голові!”
Програма ПРОРИВУ
Записано:
● 6 ґрунтовних онлан-лекцій, що базуються на практиці;● багато домашки, яка стосуватиметься саме вашого бізнесу / проєкту;● безліч додаткових корисних матеріалів (шаблони, інструкції, важливі посилання та багато іншого).
Теми лекцій:
● Як влаштований маркетинг? Система, яка працює.● Аналіз ринку та конкурентів.● Дослідження клієнтів (JTBD).● Запаковка бренду, комунікація.● Внутрішній маркетинг, сервіс.● Побудова системної роботи: бізнес-процеси, КПІ, бюджет.
Матеріали курсу:
Вся інформація перевірена на практиці: цими маркетинговими інструментами успішно користуються десятки підприємців, з якими працювала Ольга.
Програма ПРОРИВУ
Записано:
● 6 онлайн-лекцій, що базуються на практиці;● багато домашки, яка стосуватиметься саме вашого бізнесу / проєкту;● безліч додаткових корисних матеріалів (шаблони, інструкції, важливі посилання та багато іншого).
Теми лекцій:
● Як влаштований маркетинг? Система, яка працює.● Аналіз ринку та конкурентів.● Дослідження клієнтів (JTBD).● Запаковка бренду, комунікація.● Внутрішній маркетинг, сервіс.● Побудова системної роботи: бізнес-процеси, КПІ, бюджет.
Матеріали курсу:
Вся інформація перевірена на практиці: цими маркетинговими інструментами успішно користуються десятки підприємців, з якими працювала Ольга.
ВІДПОВІДАЄМО НА
ВАШІ ЗАПИТАННЯ
Чому курс називається ПРОРИВ?
Для кого цей курс?
Кому курс не підійде?
Чи достатньо 6 лекцій, щоб почуватися впевнено в маркетингу?
Чи є якісь вимоги до учасників курсу?
Чому я маю вибрати ПРОРИВ, а не будь-який інший курс з маркетингу?
Які навички я отримаю після курсу?
Як відбувається оплата?
В чому головна перевага курсу?
ВІДПОВІДАЄМО НА
ВАШІ ЗАПИТАННЯ
Чому курс називається ПРОРИВ?
Для кого цей курс?
Кому курс не підійде?
Чи достатньо 6 лекцій, щоб почуватися впевнено в маркетингу?
Чи є якісь вимоги до учасників курсу?
Чому я маю вибрати ПРОРИВ, а не будь-який інший курс з маркетингу?
Які навички я отримаю після курсу?
Як відбувається оплата?
В чому головна перевага курсу?
ВІДПОВІДАЄМО НА
ВАШІ ЗАПИТАННЯ
Чому курс називається ПРОРИВ?
Для кого цей курс?
Кому курс не підійде?
Чи достатньо 6 лекцій, щоб почуватися впевнено в маркетингу?
Чи є якісь вимоги до учасників курсу?
Чому я маю вибрати ПРОРИВ, а не будь-який інший курс з маркетингу?
Які навички я отримаю після курсу?
Як відбувається оплата?
В чому головна перевага курсу?
І ОЛЬГА З ВАМИ ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ